sâmbătă, 31 decembrie 2011

LA MULȚI ANI 2012!

      Sfârșit de an! Rămâi cu bine 2011! Bun găsit 2012 ... an temut, an al schimbărilor! An al  înnoirii în spirit. Și în iubire, iubirea îngerilor, iubirea DIVINĂ, iubirea totală, care aduce acceptarea, toleranța și bucuria de a FI!
      Fie ca 2012 să aducă trezirea pentru toți căutătorii de LUMINĂ! Darurile FIINȚEI DIVINE să se reverse peste toți și LUMINA  să pătrundă în sufletele noastre, să ne deschidă porțile INIMII pentru a pătrunde IUBIREA INFINITĂ!
      Mulțumesc tuturor celor care au avut un rol în viața mea, în sens pozitv sau negativ. Într-un caz, am învățat să zbor alături de ceilalți, iar în celălalt caz, am învățat să accept căderea și să o privesc ca pe o experiență din care cea câștigată sunt eu!
      Și mai ales, mulțumesc lui Dumnezeu, pentru copiii pe care mi i-a dăruit și cu care am ”crescut” împreună! Copiii sunt frații mai mici ai îngerilor și ne sunt dați pentru a ne arăta calea pe care trebuie să o urmăm în viață.
                         Vă iubesc pe toți! LA MULTI ANI 2012!

Un comentariu:

  1. Si noi multumim lui Dumnezeu pentru parintii pe care ni i-a dat! Va iubim!

    RăspundețiȘtergere